BECA AJUDA MATRÍCULA MBARCH

Termini presentació sol·licituds: 12 setembre 2019
BECA AJUDA MATRÍCULA MBARCH

CONVOCATÒRIA D’AJUDES A LA MATRÍCULA DEL MÀSTER UNIVERSITARI EN ESTUDIS AVANÇATS EN ARQUITECTURA-BARCELONA [MBArch] - AMPLIACIÓ DEL TERMINI DE SOL·LICITUD

L’objectiu de la convocatòria és incentivar la recerca en l’àmbit d’urbanisme en els estudis del Màster Universitari en Estudis Avançats en Arquitectura-Barcelona (MBArch). Se seleccionaran una persona que haurà de desenvolupar la seva tesina amb els títol:

• Divulgació de dades urbanes mitjançant sistemes de mapificació i geoprocessats

durant l’any acadèmic en què es matriculi, seguint les pautes marcades pel concurs.

En els arxius adjunts trobareu les Bases de la convocatòria i el model per fer la sol·licitud.

El termini de presentació de sol·licituds s'ha ampliat fins al 12 de setembrede 2019. Les sol·licituds s'han de presentar al registre:

Per a qualsevol altra informació podeu escriure al correu

Aquesta convocatòria de beques ha estat possible gràcies al conveni signat amb BIT Hàbitat.

Logo.jpg