Sou a: Inici / Notícies / ELECCIONS JUNTA D'ESCOLA ETSAB

ELECCIONS JUNTA D'ESCOLA ETSAB

Presentació de candidatures entre el 19 i el 23 d'octubre
ELECCIONS JUNTA D'ESCOLA ETSAB

El 1r d'octubre de 2020 comença el procés d'eleccions per a la renovació total de la Junta d'Escola de l'ETSAB.

En el document adjunt trobareu la convocatòria i el calendari.

A mida que es vagin complint els terminis ho anunciarem oportunament al web.

CANDIDATURES PROVISIONALS

Un cop tancat el període de presentació de candidatures, a les 14.00 h del dia 23 d'octubre de 2020, ja es pot consultar la llista de les candidatures provisionals.

El període d'impugnació de les candidatures provisionals acaba a les 14.00 del dia 29 d'octubre de 2020.

PRESENTACIÓ DE CANDIDATURES

Tal com s'indica a la convocatòria d'eleccions, el període de presentació de candidatures comença el dia 19 d'octubre de 2020 i acaba a les 14.00 h del dia 23 d'octubre de 2020.

Us podeu descarregar els models de presentació de candidatures (individuals o col·lectives) per sectors en els enllaço següents:

Cal adreçar les candidatures, un cop omplertes i signades, al correu electrònic: . En aquest mateix correu podeu consultar els dubtes que tingueu.

CENSOS DEFINITIUS

Calendari Eleccions Junta novembre 2020.jpg