NOVETAT ASSEGURANÇA ESTADA MOBILITAT 2019/2020

Nova pòlissa assegurança a la matrícula UPC

Tal com es va informar prèviament, tots els estudiants UPC que marxen de mobilitat estan obligats a contractar una pòlissa d'assegurança amb cobertures suficients per les eventualitats que es puguin donar durant tota l'estada de mobilitat.

Les principals cobertures d'aquesta assegurança han de ser: Atenció sanitària, incloses les proves diagnòstiques i intervencions quirúrgiques, Cobertura per accidents en el país de destinació, Transport o repatriació de malalts, ferits o difunts; Tornada anticipada de l’assegurat i Responsabilitat civil. El període de cobertura ha d'incloure tot el període de l'estada de mobilitat.

Com a NOVETAT enguany la UPC ha decidit incorporar a la matrícula outgoing 2019/2020 la subscripció d'una pòlissa d'assegurança amb vigència entre el 31 de juliol de 2019 i el 30 de juny de 2020, amb un cost de 69 euros anuals que s'abonaran juntament amb la matrícula.

+INFO pòlissa:  web GRI-UPC

La subscripció a aquesta pòlissa en el moment de la matrícula serà OBLIGATÒRIA per tots els estudiants outgoing ETSAB que no tinguin ja contractada una pòlissa d'assegurança vàlida i l'hagin lliurat abans del 10 de juliol via e-secretaria seguint les instruccions enviades des de Relacions Internacionals ETSAB.

Recordatori: els estudiants Erasmus+ i UPC-Europa (Suïssa) han de disposar també de la Targeta Sanitària Europea.

+ INFO:   web Comissió Europea   |    web MECD

Contingut relacionat: