JAVIER LÓPEZ-REY LAURENS

Ha mort a l'edat de 78 anys
JAVIER LÓPEZ-REY LAURENS

Ha mort el 25 de gener de 2022 a l'edat de 78 anys. Havia nascut a Barcelona el 20 d'abril de 1943. Estudià arquitectura a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, on es titulà l'any 1967. L'any següent fou contractat com a professor ajudant de les classes pràctiques d'Estructures, àrea en què va estar vinculat durant tota la seva  trajectòria com a professor. L'any 1977 va obtenir el títol de doctor arquitecte. Des de 1984 va ser professor titular d'universitat i el 1988 prengué possessió com a catedràtic. Va ser sotsdirector de l'ETSAB entre 1986 i 1987, i director del departament d'Estructures a l'Arquitectura.

L'equip de direcció, en nom de tota la comunitat de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, expressa el condol als seus familiars i amics.

Que descansi en pau.

____________________________

La cerimònia de comiat serà divendres, 28 de gener de 2022, a les 10.00 h, al Tanatori de les Corts.

Per enviar notes de condol i més informació vegeu el web de Mémora.