JORNADA STEM

Visibilitzem l'enginyeria | 1 febrer 2022
JORNADA STEM
Us informem que s'ha organitzat un nou congrés, JORNADA STEM: Visibilitzem l'Enginyeria, conjuntament entre les Young IT Girls i AMIT-Cat, l'Associació de Dones Investigadores i Tecnòlogues a Catalunya, i en col·laboració amb la Societat Catalana de Tecnologia.
Com, quan i per què?

Aquesta Jornada tindrà lloc l'1 de Febrer a l'Institut d'Estudis Catalans, i té com a objectiu donar a conèixer la feina que realitzen científiques i tecnòlogues a casa nostra en l'àmbit STEM. La primera edició està centrada, sobretot, en l'Enginyeria, i es planteja també com una jornada on generar complicitats, xarxes de col·laboració i sobretot d’aprenentatge.

A qui va dirigit?

L’esdeveniment abarca des de la recerca bàsica a les experiències en la Indústria, i vol ser una porta oberta a tot tipus de públic sense límits d’edat ni restriccions de gènere.

Quin és el programa de la jornada?

La Jornada comença a les 9 del matí amb dos blocs centrats en acadèmia, liderats per les keynote speakers Núria Castell i Alicia Casals, seguit per una pausa per dinar d'una hora i mitja a les 13:30. A la tarda tindrem un bloc centrat en indústria i acabarem la jornada amb una taula rodona que intentarà mostrar quines són les experiències de les enginyeres tant en el món de l'acadèmia com la indústria, així com el pont entre aquests dos móns. La taula rodona estarà formada per l'Estrella Montoliul'Imma Estrada i la Karina GibertMés informació de les keynotespeakers aquí.

Com inscriure's a la Jornada?

Ja et pots inscriure a través de la plataforma Verse. Pots escollir entre dos formats: presencial (requereix passaport COVID), o bé online amb el servei de streaming. Les dues inscrpcions tenen un cost simbòlic de 5 € per cobrir part de les despeses de l'organització.

Per més informació clica aquí o contacta'ns a jornadastem@gmail.com!
arxivat sota: , , , ,