2a. Edició Programa Beques de pràctiques Fundación ONCE - CRUE. Oberta convocatòria

Des de la Fundación ONCE en col·laboració amb la CRUE es convoca la segona edició del Programa de beques de pràctiques FUNDACIÓN ONCE-CRUE.

Es tracta d'un programa cofinançat pel Fons Social Europeu i consisteix en l'adjudicació de beques per a alumnes universitaris amb discapacitat.

Per la UPC s'han atorgat el nombre de 3 beques.

Requisits:

- Els estudiants han d'estar en possessió del certificat de discapacitat per un igual o més del 33%

- Haver superat més del 50% dels crèdits del grau o màster del corresponent títol universitari. Es prioritzaran estudiants d'últim curs.

- Complir els requisits per fer pràctiques acadèmiques externes.

Les característiques principals d'aquestes beques són:

• Import ajut beca: 1.800 euros bruts (600 euros bruts mensuals, a descomptar quotes de Seguretat Social i irpf)
  • Durada: 3 mesos
  • Període sol.licitud beca: del 15 d'octubre de 2017 al 15 de desembre de 2017 a http://becas.fundaciononce.es/default.aspx
  • Període realització pràctica: del 1 de febrer de 2018 al 15 de setembre de 2018 (o data d'entrega del PFC/TFG)
arxivat sota: ,