Indicacions respecte de les pràctiques acadèmiques externes davant l’activació de l’alerta sanitària per Coronavirus (COVID-19)

17 de març de 2020

_ Els convenis de pràctiques vigents podran continuar quan les entitats col·laboradores puguin oferir la possibilitat de realizar-les mitjançant procediments no presencials, de forma que en cap cas impliqui una necessitat de desplaçament per a l’estudiant.

_ Quan l’opció anterior no sigui possible, es procurarà acordar amb les parts implicades una redistribució de la dedicació de l’estudiant durant la vigència del conveni signat, de forma que es compleixi la dedicació inicial acordada i el pla formatiu corresponent.

_ Si es considera necessari per mantenir la pràctica mentre duri l’alerta sanitària, es pot signar una diligència de pròrroga de la data de finalització del conveni, mantenint la dedicació inicial prevista (sense canvis en el total d’hores de dedicació ni en la remuneració). En breu s’implementarà i es facilitarà el model (en preparació)

_En el cas de pràctica CURRICULAR demanem la major flexibilitat possible a les entitats col·laboradores per garantir el projecte formatiu de l'estudiant. Si no fos possible, l'estudiant haurà de contactar amb la Oficina de Cooperació Educativa de l’ETSAB via e-mail. L’escola estudiarà cada cas i es procurarà, en funció del punt on es trobi el pla formatiu, donar-li solució de continuïtat fins a la seva finalització i avaluació.

_NO ES PODRÀ TRAMITAR CAP NOU CONVENI DE PRACTIQUES MENTRE DURI L’ALERTA SANITÀRIA ACTUAL.

Atenent les recomanacions de les autoritats, intentarem atendre totes les vostres consultes i sol·licituds a través de mitjans telemàtics.

L'atenció presencial romandrà tancada al llarg de tot el període que duri aquesta situació excepcional.

Gràcies per la vostra comprensió.

Contingut relacionat:
arxivat sota: , ,