Procediment per poder realitzar la defensa de la tesi doctoral en format virtual, degut a l'alarma sanitària COVID-19

Mentre duri la situació extraordinària sanitària, degut a la COVID 19, la Universitat ha emès instruccions per tal que la lectura de tesis doctorals pugui ser realitzada amb tots els membres  del tribunal per videoconferència. Tot i que es recomana fer-ho de la manera habitual, quan es torni a la normalitat, els doctorands que vegin greument perjudicats els seus interessos poden sol·licitar que la defensa es faci en format virtual.

Les condicions per poder defensar la tesi amb tots els membres per videoconferència són:

• Que la tesi ja hagi estat matriculada.
  • Que el doctorand/a ho demani expressament i compti amb l’autorització del director del coordinador o coordinadora del seu programa de doctorat
  • Que tots els membres del tribunal hi estiguin d’acord i  comptin amb els mitjans tècnics per a la connexió (la Universitat fa servir Google Meet per a aquestes videoconferències).

Per tant, per posar en marxa el procediment per videoconferència, el doctorand/a que compti amb el vist-i-plau del seus directors   haurà de sol·licitar-lo. Per a això, haurà d'ENVIAR UN EMAIL que contingui (com a mínim) les dades següents:

• Adreçat a:  Coordinador o coordinadora del Programa de doctorat, amb còpia al director o directora de la tesi. Envieu una còpia del correu a
  • Assumpte: Sol·licitud defensa de tesi en format virtual
  • Nom del doctorand/a
  • Títol de la tesi
  • Indicar les raons per les quals es veuria perjudicat el doctorant/a en cas d’haver d’ajornar la lectura per més endavant.

Si la resposta del coordinador o coordinadora  és positiva, un cop hagi finalitzat el dipòsit i la tesi hagi estat admesa a tràmit, podrem iniciar el procediment  per portar a terme l’acte de lectura de forma remota.

Una vegada s’hagi consensuat entre tots els implicats la data  i hora de lectura, farem, en nom del coordinador/a del Programa, la corresponent convocatòria oficial que inclourà també l’enllaç  públic des del que es podrà accedir a la sessió. Segons normativa, caldrà indicar dos horaris: hora d'inici de la sessió i hora d'inici de la lectura (amb una diferència de 30 minuts)

Emails coordinadors:

Doctorat en Arquitectura, Energia i Medi Ambient- helena.coch@upc.edu

Doctorat en Gestió i Valoració Urbana i Arquitectònica – josep.roca@upc.edu

Doctorat en Patrimoni Arquitectònic, Civil, Urbanístic i Rehabilitació de Construccions existents ernesto.redondo@upc.edu

Doctorat en Projectes Arquitectònics – magda.maria@upc.edu

Doctorat en Tecnologia de l'Arquitectura, de l'Edificación i de l'Urbanisme – ana.maria.lacasta@upc.edu

Doctorat en Teoria i Història de l'Arquitectura – jose.m.montaner@upc.edu

Doctorat en Urbanisme – josep.parcerisa@upc.edu