FEDERICO CORREA RUIZ

Ha mort a Barcelona a l'edat de 96 anys
FEDERICO CORREA RUIZ
Foto: Antoni Bernad, Diagonal, núm. 28 (2011)

FEDERICO CORREA RUIZ (Barcelona, 7.4.1924 - 19.10.2020)

Arquitecte i professor de Projectes a l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona entre 1959 i 1989, ha mort a Barcelona a l'edat de 96 anys.

L'equip de direcció, en nom de tota la comunitat de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona, expressa el condol als seus familiars i amics.

Hablando de color, ante la duda: marrón : homenatge de l'ETSAB a Federico Correa, és una publicació preparada amb la col·laboració personal i il·lusió del professor Federico Corrrea, i era previst presentar-la en l'imminent homenatge que l'equip directiu de l'ETSAB estava organitzant. Malauradamanet caldrà replantejar-lo a la seva memòria.

Us podeu descarregar la publicació a https://upcommons.upc.edu/handle/2117/329632

D'altra banda, La Vanguardia ha publicat un obituari signat pel director de l'ETSAB.

La Vanguardia també ha publicat escrits del professors Jaume Bach i Carles Ferrater.

____________________

La cerimònia de comiat serà el dia 21 d'octubre de 2020, a les 13.00 h, al Tanatori de les Corts.

Es podrà accedir a la sala de vetlles a partir de les 15.00 h del dia 20 d'octubre.

També es poden enviar notes de condol mitjançant el web de Mémora, Serveis Funeraris de Barcelona.

____________________

Porta llibre Correa.jpg