48 h OPEN HOUSE BCN

06/09/2024

Vols ser VOLS?

48h Open House BCN: Vols ser VOLS?

El 26 i 27 d’octubre celebrarem la 15a edició del festival d’arquitectura més important de la ciutat, el 48h Open House BCN, un any més ple de novetats i amb més de 180 activitats en tot l’àmbit geogràfic.

Des de l'any 2010 mantenim l'afany per divulgar la bona arquitectura, urbanisme, disseny i història construïda a tots els ciutadans. El festival és possible gràcies al voluntariat (#VOLSOHB) que any rere any són la cara visible de l’OHB. Ser voluntariat de l'Open House BCN és viure la festa de la ciutat, l’arquitectura i la participació ciutadana.

FES-TE VOLS del 48h Open House BCN i gaudeix de la ciutat com mai ho havies fet abans! Si ets estudiant, tenim conveni amb universitats i escoles. Enguany, a més, Les primeres 400 persones que s’apuntin, podran gaudir d’una visita especial i exclusiva a l’hospital de Sant Pau.

T’hi apuntes?

Tota la info aquí i l’enllaç per a inscriure’t aquí!