INTERIORS ETSAB

INTERIORS ETSAB · CURS A CURS · 1 · TRANSVERSALITAT · PARANIMF ARXIU DOCS

Sessió retransmesa el 31 de desembre de 2021, a les 12.00 h

Enllaç: https://youtu.be/kQLX3LhrSkM

Primer Curs GArqEtsaB · a propòsit de la Setmana Transversal del curs 2018-19. L’episodi presenta, en veu de les persones responsables de direcció, professorat i estudiants, una situació especialment intensa en l’esdevenir quotidià o excepcional de l’Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya.

Hi intervenen:
Belén Onecha, professora del Dept. de Tecnologia de l’Arquitectura UPC
Daniel García-Escudero, professor del Dept. de Projectes Arquitectònics UPC
Héctor Mendoza, professor del Dept. de Representació Arquitectònica UPC
Antoni Ramon, professor del Dept. de Teoria i Història de l’Arquitectura i Tècniques de Comunicació UPC
Amadeu Monreal, professor del Dept. de Tecnologia de l’Arquitectura UPC. Matemàtiques
Dolors Martínez, professora del Dept. de Física UPC
Eulàlia Colomina, estudiant
Yolanda Lois, estudiant
Javier Ares, estudiant

Equip de treball de la sèrie:
Félix Solaguren-Beascoa, director de l'ETSAB UPC, editor
Enric Granell, subdirector de Cultura ETSAB UPC, editor
Félix Arranz, coordinador de Paranimf ETSAB, editor, moderador i suport tècnic documental
Pau Guallar, estudiant de grau ETSAB, disseny gràfic
Albert Jiménez, estudiant de grau ETSAB, disseny gràfic
Manel Paret, estudiant de grau ETSAB, sintonia

INTERIORS ETSAB és una sèrie, col·lecció de ponències i debats que, en emissió universal i oberta, en directe i en repositori, ―mitjançant el Canal Paranimf a YouTube―, recull en temporades successives l'experiència i el posicionamient de persones i situacions de l'ETSAB, amb atenció especial a consideracions sobre docència, professió i recerca.