Servei de Llengües i Terminologia UPC - CURS DE PRÀCTICA ORAL D'ANGLÈS NIVELL B2 per a estudiants de grau. Inscripció oberta. Places limitades!

27/05/2024

Del 25 de juny a l'11 de juliol es farà una nova edició del CURS DE PRÀCTICA ORAL D'ANGLÈS DE NIVELL B2 , un curs presencial per ajudar-te a millorar l'expressió oral en anglès ('speaking') amb un English coach. Consta de 13 sessions de 90 minuts. En cas de superar-lo (cal assistir a un mínim del 80% de les sessions), obtindràs 1 ECTS.

El curs, que està organitzat pel Servei de Llengües i Terminologia de la UPC i que està subvencionat (només cal abonar-ne la inscripció de 50€), s'adreça als estudiants de grau de la UPC, especialment a aquells que encara no tenen acreditada la competència en una tercera llengua. Totes les sessions es faran al Campus Nord de 10 a 11.30 h.

La inscripció ja està oberta. Et recomanem que t'hi apuntis com més aviat millor perquè les places són limitades i s'atorgaran per ordre d'inscripció. T'hi pots inscriure fent clic sobre l'enllaç cap al formulari que trobaràs en aquesta fitxa:

Si tens qualsevol dubte et pots posar en contacte amb el Servei de Llengües i Terminologia: