PREMIS AJAC 2024

17/07/2024

Data límit per presentar propostes: 24 de gener de 2025

L'Agrupació de Joves Arquitectes de Catalunya (AJAC) del COAC convocarà enguany la 14a edició dels Premis AJAC, que al llarg dels seus 28 anys de vida s'han consolidat com el reconeixement de referència per als joves arquitectes i estudiants menors de 40 anys de Catalunya.

Dins d'aquests Premis, s'obrirà la convocatòria dels Premis AJAC Treball Final d'Estudis, que volen donar visibilitat i reconeixement al treball fet en el marc dels estudis de Grau o Màster en Arquitectura, amb l'objectiu d'impulsar la carrera dels professionals més joves.

La participació està oberta a tots els estudiants de les escoles d'Arquitectura de Catalunya que hagin presentat el seu projecte (Treball de Fi de Grau, Projecte de Fi de Carrera o Treball de Fi de Màster) en els últims 2 anys. Per participar-hi, cal ser COAC Estudiant o bé, si ja s'han finalitzat els estudis, presentar còpia de la matrícula universitària.

Més informació al web de l'AJAC.