Activitats i notícies

Diàlegs UPCAlumni

UPCAlumni obre el nou fòrum #DiàlegsUPCAlumni per contribuir a informar la comunitat UPC i estar al servei de la societat.

El 4 d'abril s'inicia aquesta nova activitat amb una periodicitat flexible, cada 2-3 mesos, per abordar temes d'interès. Aquesta primera sessió està centrada en Ucraïna i la crisi derivada  del conflicte bèl·lic.

Data i hora: 4 d'abril de 2022, 18:00 -19:00 h.
Lloc: Sessió en línia, Canal UPC YouTube

dialegs-upcalumni-x-ucraina.jpg

Networking Talent (Social) Day - Economia Social i Solidària

NTD Social. Cartell_350.pngEl 6 d'abril UPC Alumni organitza el Networking Talent (Social) Day del 2022. L'edició d'enguany està centrada en l’economia social i solidària. La seva finalitat és facilitar el contacte entre empreses, institucions i el talent que es genera a la UPC, per impulsar l'ocupació de qualitat en un sector de caràcter transversal.

La presentació que farà el rector de l’informe de responsabilitat social de la UPC. Connectem el Campus amb la comunitat aquell dia, se sumarà a l'esdeveniment.

Mitjançant aquestes trobades del Talent UPC, empreses, institucions, estudiantat i Alumni podran disposar d’espais per generar els contactes. Les empreses i organitzacions presents podran informar els assistents dels perfils professionals que busquen, a la vegada que els assistents tindran l’oportunitat de traslladar a les empreses les seves consultes i presentar les seves candidatures.

Data i hora: 6 d’abril, de 16:00 a 19:00 h
Lloc: Escola d’Enginyeria Barcelona Est, EEBE - Format presencial

Programa complet i inscripció: https://alumni.upc.edu/ca/esdeveniments/reclutament/networking-talent-day-economia-social-i-solidaria

Webinars Alumni

WEBINAR_Alumni.png

UPCAlumni organitza periòdicament webinars d'interès per a tots els seus membres.

Per mantenir-vos informats, al seu web alumni.upc.edu trobareu tota la informació i els formularis d'inscripció per a les diferents propostes que es van organitzant.