Projecte de fi de Màster

Defensa del treball de fi de màster curs 2016-2017

Información en castellano

Convocatòria ordinària primer semestre

Dipòsit del Treball de fi de màster a Secretaria 9, 10 i 11 de gener de 2017.

L’estudiantat que dipositi un exemplar del TFM a Secretaria (i formalitzi la matrícula en cas de no haver-ho fet) podrà defensar el seu projecte a la convocatòria ordinària que haurà de tenir lloc la segona quinzena de gener, en la data concreta que fixin els responsables acadèmics. A més caldrà lliurar al Departament corresponent l’exemplar o exemplars del TFM que indiquin els responsables acadèmics en el format i terminis que es determinin.

Si un estudiant diposita i finalment no presenta o suspèn tindrà la qualificació de no presentat o suspens i no podrà presentar-se a la convocatòria extraordinària del primer semestre. Haurà de formalitzar novament la matrícula al segon semestre per poder tenir lloc a la convocatòria del segon semestre.

DATES DE DEFENSA convocatòria ordinària primer semestre

Convocatòria extraordinària primer semestre

Dipòsit del Treball de fi de màster a Secretaria 9, 10 i 11 de maig de 2017.

L’estudiantat que tot i complir les condicions acadèmiques per presentar al gener no hagi dipositat el seu projecte en les dates previstes per la convocatòria ordinària podrà dipositar un exemplar del TFM a Secretaria i podrà, (previ pagament de les taxes de matrícula corresponents) defensar el seu projecte a la convocatòria extraordinària que haurà de tenir lloc del 24 al 31 de maig, en la data concreta que fixin els responsables acadèmics. A més caldrà lliurar al Departament corresponent l’exemplar o exemplars del TFM que indiquin els responsables acadèmics en el format i terminis que es determinin.

Si un estudiant diposita i finalment no presenta o suspèn tindrà la qualificació de no presentat o suspens i haurà de formalitzar novament la matrícula per tenir dret a la convocatòria del segon semestre.

DATES DE DEFENSA convocatòria extraordinària primer semestre

Convocatòria ordinària segon semestre

Dipòsit del Treball de fi de màster MU en Tecnologia a l’Arquitectura i MU en Urbanisme a Secretaria 3, 4 i 5 de juliol de 2017.

L’estudiantat que dipositi un exemplar del TFM a Secretaria (i formalitzi la matrícula en cas de no haver-ho fet) podrà defensar el seu projecte a la convocatòria ordinària que haurà de tenir lloc de l’10 al 21 de juliol, en la data concreta que fixin els responsables acadèmics. A més caldrà lliurar al Departament corresponent l’exemplar o exemplars del TFM que indiquin els responsables acadèmics en el format i terminis que es determinin.

Dipòsit del Treball de fi de màster MU en Paisatgisme a Secretaria 28 i 29 de juny de 2017 per a defensar el seu projecte a la convocatòria ordinària que tindrà lloc els dies 5 i 6 de juliol.

Si un estudiant diposita i finalment no presenta o suspèn tindrà la qualificació de no presentat o suspens i no podrà presentar-se a la convocatòria extraordinària del segon semestre. Si es tracta d’un estudiant dels següents màsters el seu expedient quedarà definitivament tancat i no podrà formalitzar més matrícules al programa:

MU en Tecnologia a l’Arquitectura
MU en Paisatgisme
MU en Urbanisme

Convocatòria extraordinària segon semestre

Dipòsit del Treball de fi de màster MU en Tecnologia a l’Arquitectura i MU en Urbanisme a Secretaria 27, 28 i 29 de setembre de 2017.

L’estudiantat que tot i complir les condicions acadèmiques per presentar al juliol no hagi dipositat el seu projecte en les dates previstes per la convocatòria ordinària podrà dipositar un exemplar del TFM a Secretaria i podrà, (previ pagament de les taxes de matrícula corresponents) defensar el seu projecte a la convocatòria extraordinària que haurà de tenir lloc del 09 al 20 d’octubre, en la data concreta que fixin els responsables acadèmics. A més caldrà lliurar al Departament corresponent l’exemplar o exemplars del TFM que indiquin els responsables acadèmics en el format i terminis que es determinin.

DATES DE DEFENSA convocatòria extraordinària segon semestre(obriu en una finestra nova)

Dipòsit del Treball de fi de màster MU en Paisatgisme a Secretaria 16 i 17 d’octubre de 2017 per a defensar el seu projecte a la convocatòria ordinària que tindrà lloc els dies 23 i 24 d’octubre.

L’expedient dels estudiants dels següents programes que no superin el TFM en aquesta convocatòria quedarà definitivament tancat per extinció del pla.

MU en Tecnologia a l’Arquitectura
MU en Paisatgisme