Ofertes treballs fi d'estudis

Identificador de l'oferta: 210-00827

Modalitat: Universitat

Possibilitat de beca/finançament: No

Idiomes d'elaboració del treball:
  • Català
  • Espanyol
  • Anglès

Paraules clau:

Ciutat i mobilitat Paisatge i hàbitat

Descripció:

La temàtica pretén desxifrar els patrons contemporanis de canvi en sistemes urbans i territorials afectats per conflictes socials d’alta intensitat. Es tractaran temes com: ciutats dividides, destrucció de ciutats, territoris abandonats, ciutats en guerra, etc.

Objectius:

El Treball de Fi de Grau (TFG) culmina el procés d'aprenentatge desenvolupat durant els estudis d'Arquitectura del pla 2014. Es tracta d'un moment significatiu de la carrera, que permet a l'estudiantat fer una recapitulació dels coneixements adquirits i verificar les seves interrelacions. És l'ocasió per posar a prova la seva capacitat de reflexió sobre la disciplina de l'arquitectura, reflexionant sobre la seva aptitud per sintetitzar de les diferents transversalitats del coneixement d'aquesta disciplina, i també de demostrar la seva autonomia quant a la seva capacitat d'investigació i aprofundiment sobre alguns àmbits específics.

Tema: Arquitectura i Territori

Tipus: Projecte