Ofertes treballs fi d'estudis

Identificador de l'oferta: 210-00826

Modalitat: Universitat

Possibilitat de beca/finançament: No

Idiomes d'elaboració del treball:
  • Català
  • Espanyol
  • Anglès

Paraules clau:

Intervenció de rehabilitació o restauració Eines de disseny i producció digital

Descripció:

El pas fonamental per assegurar una intervenció adequada en un bé patrimonial és l’aixecament arquitectònic. Així, el que ens interessa és tot allò relacionat amb l’àmbit de l’HBIM (Heritatge Building Information Modeling), és a dir, una representació de l’arquitectura que integri informació sobre geometria, història, tècniques de construcció tradicionals i materials.

Objectius:

El Treball de Fi de Grau (TFG) culmina el procés d'aprenentatge desenvolupat durant els estudis d'Arquitectura del pla 2014. Es tracta d'un moment significatiu de la carrera, que permet a l'estudiantat fer una recapitulació dels coneixements adquirits i verificar les seves interrelacions. És l'ocasió per posar a prova la seva capacitat de reflexió sobre la disciplina de l'arquitectura, reflexionant sobre la seva aptitud per sintetitzar de les diferents transversalitats del coneixement d'aquesta disciplina, i també de demostrar la seva autonomia quant a la seva capacitat d'investigació i aprofundiment sobre alguns àmbits específics.

Tema: Arquitectura i producció digital

Tipus: Projecte