BACK TO THE SEAFRONT

Workshop | Juny 2021 | Inscripcions fins al 30 d'abril
BACK TO THE SEAFRONT

El programa Visiting Universities Mexico a Barcelona i Londres ofereix des de 2010 l’oportunitat de generar propostes de disseny com a recerca per dur a terme projectes a la ciutat durant un mes.

A l’edició de 2021, la Fundació Mies van der Rohe, l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB-UPC), SOFAR Studio of Architecture & Research i FUNDARQMX han sumat esforços per oferir un programa en línia que se centra en la investigació del territori i els sistemes urbans, de les ecomonies i ecologies que conformen el front marítim de Barcelona, i ofereix un entorn professional i una atmosfera col·laborativa que permet compartir experiències amb d’altres estudiants internacionals.

Trobareu tota la informació i els terminis d'inscripció al web de la Fundació Mies van der Rohe.

seafront-H.jpg