TAULA RODONA: ROLAND HALBE

12 febrer 2019 | 13.00 h | Sala de Graus
TAULA RODONA: ROLAND HALBE

L’espai "Trànsits", al vestíbul principal i zones nobles, de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya, Diagonal 649, 08028 Barcelona, acull a partir del dia 7 de febrer de 2019 l'exposició "9 FOTOGRAFIES DE ROLAND HALBE - 9 SITUACIONS”. L'activitat és resultat de l'acord de col·laboració establert entre la iniciativa editorial SCALAE i l’ETSAB-UPC.

12 febrer 2019, 13.00 h: Roland Halbe, taula rodona i inauguració.

A la sala de Graus de l’ETSAB-UPC, amb la participació de Roland Halbe, els estudis professionals Coll & Leclerc i EMBT, els professors Cristina Gastón i Enric Granell, el fotògraf Josep Maria de Llobet i el director-editor de Scalae, Félix Arranz . La taula rodona, de 45 minuts, plantejarà un diàleg entre el fotògraf Roland Halbe i els professors, professionals i experts participants, al voltant de les 9 fotografies exposades.

000_Roland Halbe - Web.jpg