ELECCIONS DIRECCIÓ ETSAB 2021

Votació entre les 10.00 h del dia 17 de novembre i les 9.59 h del dia 24 de novembre
ELECCIONS DIRECCIÓ ETSAB 2021

Han estat convocades les eleccions a la direcció de l'ETSAB, que es faran mitjançant urna electrònica entre els dies 17 i 22 de novembre de 2021.

El període de votació per elegir director o directora de l'ETSAB comença a les 10.00 h del dia 17 de novembre de 2021 i acaba a les 9.59 h del dia 24 de novembre de 2021.

Podeu exercir el vot dins el període previst mitjançant aquest enllaç a l'urna electrònica.

___________________________________________________________________________________

Durant el període de votació, dijous 18 de novembre, per causes tècniques imprevistes, es va interrompre el procés d'elecció a director o directora de l'ETSAB. Sembla que fou un problema que afectà diverses àrees que depenen del CSUC (Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya). Aquest organisme va comunicar el mateix dia al vespre que el problema s'havia resolt, però, tot i que des de l'escola (i d'altres llocs de la UPC) es pot accedir a l'urna electrònica de la votació, l'endemà  de la interrupció encara hi ha persones que des dels domicilis (o els telèfons mòbils) no poden participar en aquestes eleccions. Segons la informació transmesa des de la Secretaria General de la UPC, està previst que aquest problema es vagi solucionant i que tothom pugui exercir el seu dret a vot durant les properes hores des de qualsevol lloc.

Seguint les instruccions de la Secretaria General de la UPC, avui divendres, 19 de novembre, s'ha reunit d'urgència la Comissió Electoral de l'ETSAB i, després de debatre diverses opcions, ha acordat:
  1. Allargar el període de votació 48 h; és a dir, es podrà votar electrònicament fins dimecres, 24 de novembre, a les 9.59 h. Tot seguit es procedirà a l'escrutini.
  2. Habilitar la sala informàtica AS-1 per tal que qui vulgui pugui emetre el vot des d'allà. L'horari d'obertura d'aquesta aula és de 8.30 a 20.00 h. Òbviament, el PDI i el PAS pot votar des dels seus ordinadors de l'escola.
  3. Els resultats provisionals es publicaran el mateix dia 24 de novembre després de l'escrutini. El període de reclamacions als resultats provisionals s'ajorna fins a dilluns, 29 de novembre a les 12.00 h, i, si no s'ha presentat cap reclamació, a continuació es publicaran els resultats definitius.
  4. Si cal fer segona volta de les eleccions, la campanya electoral començarà un dia després del que estava previst, és a dir, el dia 30 de novembre, i s'acabarà a les 23.59 del dia 11 de desembre. El període i el sistema de votació de la segona volta es manté tal com s'havia previst des de l'inici.

Per qui encara no hagi votat, us recordem l'enllaç a l'urna electrònica.

D'altra banda, com que algunes persones ens ho han preguntat, us comuniquem que els vots que ja han estat emesos no s'han perdut. Si algú que ja hagi votat torna a entrar a l'urna electrònica ho podrà comprovar, atès que surt un missatge que indica que ja heu votat.

Podeu consultar la convocatòria d'eleccions i el calendari en el document adjunt.

Calendari eleccions director 2021 modificat.jpg