THE SECOND MANUEL DE SOLÀ-MORALES EUROPEAN PRIZE 2019

Termini de candidatures: 15|07|2018
THE SECOND MANUEL DE SOLÀ-MORALES EUROPEAN PRIZE 2019

El Premi Europeu Manuel de Solà-Morales reconeix cada dos anys les millors recerques universitàries en el camp de la urbanística per obtenir el grau de doctor (PhD).

El premi honora la memòria del professor i arquitecte Manuel de Solà-Morales i Rubió (1939- 2012) que va ser mestre en l’urbanisme entès com una activitat intel·lectual i creativa, compromesa amb la millora de les ciutats a través del que ell anomenava «una recerca insistent».
Podran presentar-s’hi aquelles tesis doctorals que tenen l’urbanisme com a fons de la seva recerca, presentades en una universitat i llengua europea entre l’1 de gener de 2014 i el 31 de desembre de 2017 i que han obtingut una nota màxima (cum laude o similar).
El Premi Manuel de Solà-Morales és una iniciativa acadèmica de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona de la Universitat Politècnica de Catalunya on va impartir docència més de quaranta anys. El Laboratori d’Urbanisme de Barcelona que ell va fundar l’any 1968 assumeix l’organització, vetlla pel desenvolupament del premi i facilita la màxima difusió dels treballs guardonats.

Termini de presentació de candidatures: 15 de Juliol de 2018

Més informació a: