Inscripció i ofertes

Inscripció

La inscripció a l'OCCE dóna dret a consultar les ofertes de pràctiques i a poder tramitar el conveni corresponent.

Qui pot?

Podràs inscriure't si compleixis els requeriments descrits a l'apartat "Informació per estudiants -> Requisits"

Com?

La sol·licitud l'haureu de fer enviant la fitxa d'inscripció per e-mail a , on us demanaran informació complementària a l'acadèmica, incloent el número de la Seguretat Social.
Observació: Cada curs serà obligatori la inscripció a l'OCCE amb les dades actualitzades. Si no es rep la renovació, es donarà de baixa automàticament.

Consulta i accés a les ofertes

Podeu consultar les ofertes al taulell de l'OCCE i al web de l'escola, a l'apartat "Ofertes de practiques"

Per optar a les que us interessin, haureu de sol·licitar en l'OCCE la informació de contacte (), concertar l'entrevista amb l'entitat col·laboradora i esperar la resolució del procés de selecció.

Selecció

La selecció d'estudiants correspondrà directament a l'entitat col·laboradora.