JORNADES DE PORTES OBERTES

JORNADES DE PORTES OBERTES

Territori-UPC-1086-200-Graus-Centre-G-ETSAB.jpg

Jornades de portes obertes 2023 de l'ETSAB

Enguany s'han programat 2 jornades de portes obertes per a presentar els estudis de grau de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB), amb 5 sessions distribuïdes en dos espais de presentació com segueix:

DIMECRES 22 DE FEBRER. MUSEU DISSENY HUB
Presentació dels estudis a l’Aula M i visites a l’exposició OPEN ETSAB als Espais B+C, en el següent horari:

• 11.30-13.30h (màxim 80 persones)
  • 15.00-17.00h (màxim 80 persones)
  • 17.15-19.15h (màxim 80 persones)

MUSEU DISSENY HUB: web(obriu en una finestra nova) - localització(obriu en una finestra nova)

DIMECRES 19 D'ABRIL. ETSAB
Presentació dels estudis a la SALA D'ACTES

• 12.00-14.00 h (màxim 400 persones)
  • 16.00-18.00 h (màxim 400 persones)

ETSAB: web (obriu en una finestra nova)localització(obriu en una finestra nova)

Per assistir a la sessió que et vagi millor cal fer inscripció prèvia en el formulari que trobareu clicant aquí(obriu en una finestra nova).

Nota: L'exposició OPEN ETSAB al Museu Disseny Hub es podrà visitar entre el 17 de febrer i el 10 de març de 2023. Atès que l'aforament és limitat, l'accés a la Jornada de Portes Obertes del dia 22 de febrer serà exclusiu per als estudiants i els docents que els acompanyin.

En accedir a cada una de les sessions doneu el consentiment a la UPC per al tractament de les dades personals, tal com es descriu a la taula d’informació bàsica de protecció de dades que trobareu clicant aquí(obriu en una finestra nova).

Per a més informació sobre les JPO podeu escriure un correu electrònic a: informacio.etsab@upc.edu(obriu en una finestra nova) . També podeu consultar presentacions de Jornades històriques de portes Obertes a l'Escola a l'apartat Coneix-nos.