PREMIS ODISSEU DE TFG

17/09/2024

Termini de presentació: 12 d'octubre de 2024

PREMIS ODISSEU DE TREBALLS FINALS DE GRAU D’ARQUITECTURA DE LA UPC SOBRE EL DESPOBLAMENT RURAL I LA DINAMITZACIÓ DELS NUCLIS RURALS DE CATALUNYA

Fruit de la col·laboració entre la Universitat Politècnica de Catalunya i el Consorci GAL Alt Urgell-Cerdanya es convoquen els premis Odisseu per estudiants de l’Escola Tècnica Superior d’Arquitectura de Barcelona (ETSAB) i del Vallès (ETSAV) d’aquesta Universitat que hagin fet el seu Treball Final de Grau d’Arquitectura en el curs 2023-2024 i aprovats pels respectius centres universitaris que millor tractin la problemàtica del despoblament rural i la dinamització dels nuclis rurals catalans.

Aquests premis tenen com a finalitat, per una banda, sensibilitzar el jovent vers la problemàtica del despoblament rural i del seu important impacte social, i per l’altra impulsar el coneixement i la recerca del talent jove sobre aquesta matèria per la millora de la qualitat de vida dels nostres entorns rurals.

Els premis consisteixen en 2.000 € el primer i 1.000 € el segon i tercer.

Els premis es concediran per concurrència competitiva a l’estudiantat que assoleixi les tres millors puntuacions d’acord amb els criteris establerts a les bases específiques reguladores dels premis que trobareu tot seguit, tal com decideixi un jurat format per professorat d’ambdues escoles, per persones amb responsabilitat en la gestió pública en desenvolupament rural i de l’Agenda Rural de Catalunya i de reconeguda trajectòria professional dins del món acadèmic en estudis rurals.

Vegeu tota la informació en aquest enllaç.