Unitats de recerca

La recerca de la UPC s'estructura a través d'unitats per tal de prioritzar la recerca en equips, fer més fàcil la visualització i projecció externa de l'activitat desenvolupada, la consecució dels objectius i la transmissió dels resultats a la societat.
Grups de recerca amb seu a l'ETSAB
Centres de Recerca, Laboratoris i Càtedres (obriu en una finestra nova)
Els centres específics de recerca (CER) son grups acreditats en uns camps específics de recerca que tenen projecció externa pròpia. Per l'altra banda, l'ETSAB també disposa d'altres laboratoris, serveis i equipaments científics i tècnics per donar suport a l'activitat de recerca i innovació.
Departaments (obriu en una finestra nova)
Són les unitats acadèmiques que coordinen i organitzen el professorat i el personal investigador de la Universitat d'una o més àrees de coneixement i les activitats de recerca del seu àmbit.
Serveis científicotècnics de la UPC (obriu en una finestra nova)
Web amb un cercador de serveis en els diferents àmbits de recerca de la Universitat.