TFG sota la direcció de tutor/a

Si t'interessa desenvolupar el teu TFG sota la direcció d'un tutor o tutora has de tenir en compte que pots matricular i desenvolupar el TFG el semestre que estiguis cursant les darreres assignatures de la titulació. Si has de matricular assignatures el segon semestre, no pots desenvolupar el TFG el primer semestre. Per poder concretar la tutoria has de:

• consultar el llistat d'ofertes. Assegura't que l'oferta és vigent el semestre en què pots matricular el TFG, a la fi del qual hauràs d'haver superat la resta de crèdits de la titulació. Pots aplicar filtres per afinar la teva cerca (temàtiques, paraules clau, departament, professor/a...)

• un cop hagis escollit el tema que t'interessi, descarrega i emplena aquest formulari i envia'l al tutor o tutora per correu electrònic.

contacta amb el tutor o tutora amb prou antelació. Tingues en compte que el registre del TFG s'haurà de formalitzar com a molt tard el 5 de juliol de 2021 per poder matricular el TFG en aquesta modalitat el curs 2021-22 (el segon semestre s'obrirà un nou període per l'estudiantat que suspengui o no presenti al primer semestre).

• un cop el professor o professora et confirmi que accepta ser el tutor o tutora del teu TFG, cal que registris el teu treball a e-secretaria. El tutor o tutora rebrà un missatge i validarà el registre. Si no registres el treball no podràs formalitzar la matrícula. Al registre hauràs d'indicar el títol del teu TFG, a més d'altres dades. Consulta aquest manual.
  • matricula el TFG durant el període de matrícula amb la resta d'assignatures que pertoqui, en el grup 1TUT ó 2TUT, depenent del semestre en què el desenvolupis, a la fi del qual hauràs hagut de superar la resta d'assignatures dels estudis.
  • si desenvolupes el TFG en paral·lel a una estada de mobilitat, segueix les indicacions de l'Oficina de Relacions Internacionals pel que fa a la formalització de la teva matrícula de TFG.
Tingues en compte que si matricules per desenvolupar el TFG al primer semestre, no hi haurà seguiment del TFG per part del tutor o la tutora al llarg del segon semestre.
Si formalitzes el registre però les qualificacions que obtinguis no et permeten formalitzar la matrícula del TFG el curs següent, recorda de comunicar-ho al tutor/a i a tfe.etsab@upc.edu. Si tens algun dubte sobre el procediment també ens pots adreçar un correu a la mateixa adreça.

---> TFG vinculat a un Taller Temàtic

darrera actualització juny de 2021