TFG sota la direcció de tutor/a

Per poder desenvolupar el TFG has de tenir en compte que pots matricular i desenvolupar el TFG el semestre que estiguis cursant les darreres assignatures de la titulació. Si has de matricular assignatures el segon semestre, no pots desenvolupar el TFG el primer semestre. Per poder concretar la tutoria has de:

• consultar el llistat d'ofertes. Assegura't que l'oferta és vigent el semestre en què pots matricular el TFG, a la fi del qual hauràs d'haver superat la resta de crèdits de la titulació. Pots aplicar filtres per afinar la teva cerca (temàtiques, paraules clau, departament, professor/a...)

• un cop hagis escollit el tema que t'interessi, descarrega i emplena aquest formulari i envia'l al tutor o tutora per correu electrònic.

Contacta amb el tutor o tutora amb prou antelació. Tingues en compte que el registre del TFG s'haurà de formalitzar com a molt tard el 10 de juliol de 2023 per poder matricular el TFG el curs 2023-24 (el segon semestre s'obrirà un nou període per l'estudiantat que suspengui o no presenti al primer semestre).

• un cop el professor o professora et confirmi que accepta ser el tutor o tutora del teu TFG, cal que registris el teu treball a e-secretaria. El tutor o tutora rebrà un missatge i validarà el registre. Al registre hauràs d'indicar el títol del teu TFG, a més d'altres dades. Consulta aquest manual.
  • matricula el TFG durant el període de matrícula amb la resta d'assignatures que pertoqui, en el grup 1 ó 2, depenent del semestre en què el desenvolupis, a la fi del qual hauràs hagut de superar la resta d'assignatures dels estudis.
  • si desenvolupes el TFG en paral·lel a una estada de mobilitat, segueix les indicacions de l'Oficina de Relacions Internacionals pel que fa a la formalització de la teva matrícula de TFG.
Tingues en compte que si matricules per desenvolupar el TFG al primer semestre i vas a la convocatòria extraordinària, no hi haurà seguiment del TFG per part del tutor o la tutora al llarg del segon semestre.

Si formalitzes el registre però les qualificacions que obtinguis no et permeten formalitzar la matrícula del TFG el curs següent, recorda de comunicar-ho al tutor/a i enviar un missatge a  . Si tens algun dubte sobre el procediment també ens pots adreçar un missatge a través del Demana.

darrera actualització juny de 2023